onsdag 15 oktober 2014

Kast med liten Maia

Hej dagboken,

I dag är jag faktiskt fortfarande förkyld, men jag har i alla fall ingen feber och jag både äter och sover som vanligt. På fredag skall jag träffa farbror dokorn på dagis, tillsammans med papsen. Vi får väl se om jag fortfarande är förkyld då och vad doktorn säger då.

Nu på kvällen har jag uppfunnit ny lek. Jag sträcker ju upp armarna mot papa eller papsen när jag vill att de skall lyfta upp mig. I kväll lekte jag med papsen i ena soffan medan papa satt i den andra. Då sträckte jag armarna mot papa som tog emot mig. Direkt därefter sträckte jag armarna mot papsen, som också tog emot mig.sedan gjorde vi så en massa gånger och papa och papsen låtsades att de kastade mig till varandra. Det var jätteroligt och det var inte sista gången vi lekte den leken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar