söndag 19 oktober 2014

Dagen efter

Hej dagboken,

I dag har det egentligen inte jänt någonting särskilt. En vanlig dag för en tjej som jag som är inne på sitt andra år.

Jag har ätit, sovit och lekt med mina nya leksaker, och haft på mig några av mina nya kläder. Kusin Hugo säger att jag är den sötaste baby han har sett och Lea och Manon tycker att papa och papsen borde skicka in foton av mig till en modellagentur, för att jag är så söt. Jag undrar just om jag skulle hinna med det, jag tycker att mina dagar är ganska fulla ändå.

Vi var också och hälsade på Doudou en stund. Han tycker förresten också att jag är söt. Lea, Manon och Hugo turas om att köra barnvagnen när vi är ute och att hålla mig när vi är inne. Hugo får bara hålla mig när han sitter ned, för han är bara sex år.

Nu skall papsen gästblogga mig igen. Tack för i går, förresten, papsen lille. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar