onsdag 10 december 2014

Tillbaka till verkligheten

Hej dagboken,

I dag har jag varit nåstan som vanligt. Jag har till och med fått tillbaka aptiten, även om jag inte äter lika mycket  som vanligt ännu. 
På kvällen när papsen kom hem satte papa igång och träna. Papsen och jag lekte i soffan och jag läste lite tidningar. Jag har läst dem förut, men det ör ganska bra, faktiskt, så det är kul att titta i dem igen. Sedan kanske det också är så att det bara finns tre tidningar som papa och papsen låter mig läsa, så man får liksom intala sig att man gillar att läsa samma sak om och om igen. Jag tror att papsen tyckte att jag var himla gullig också när jag kutade mig bakåt i soffan med tidningen i händerna.

Sedan var det baddags, härligt, men jag hade ingen lust att stanna länge i vattnet i dag. Kanske var det för att papa duschade på samma gång och jag vill ju vara med när det händer saker. Sedan var det rakning för både papa och papsen och det är roligt att titta på.

När vi kom ned var det medicindags, jätteäckligt! Jag sa minsann till vad jag tyckte, men vad hjälpte det. Faktiskt skönt att få lägga sig efter vällingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar