söndag 28 december 2014

Hemma igen

Hej dagboken,

I dag åkte vi hem till Hagen igen. Det hade snöat hela natten, så det var bra att vi inte åkte förrän på eftermiddagen. Papi hade skottat framför huset och en granne på uppfarten. Vi åkte jättesakta första biten, för de som åkte framför oss var nog lite rädda för snön, fast det behövdes ju inte. Vi hann inte hem tills det var dags för mig att äta, så papsen gav mig mat i bilen. Det var mysigt, och precis när jag vaknade från min lilla tupplur.

Det var mysigt att komma hem igen. Vi lekte i mitt rum och jag kunde kasta mig bland alla mina nallar och gosedjur. Jag klättrade in i min första lilla sovkorg som vi hade i Moskva, och gosade mig. Annars kröp jag förstås omkring också, och jag bar en av mina favoritnallar i munnen, i etiketten. Papsen tyckte att jag såg ut som en liten hundvalp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar