tisdag 23 december 2014

Kocko

Hej dagboken,

Nu är det snart jul. Jag fick ju redan en julklapp förra veckan, så jag vet. Ingår åkte vi till mamie och papi i Gerardmer. Det var lite tråkigt i bilen, jag sov inte så mycket och sedan hade jag ingenting att göra. 
När vi ätit och jag sovit lite middag gick vi in till stan och då köpte papa och papsen mina första riktiga skor, i äkta läder faktiskt. Rosa. De köpte ett par inomhusskor också, med stöd för att det skall gå lättare att gå. Rosa. På kvällen provade jag dem lite och det går faktiskt lättare att ta rejäla kliv, men än så länge så måste någon hålla mig i båda händerna.

I dag har vi varit och hälsat på i en liten stad som vare sig papsen eller jag hade varit i. Den heter Remiremont och var mysig. Papa, papsen, mamie och papi var tvungna att gå in och ta en fika för att jag skulle kunna äta. Jag tror att det tyckte att det var okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar