söndag 2 november 2014

Musik skall bygga ut av glädje

Hej dagboken,
  
I dag har jag skypat med både farmor och farfar,moch sedan med Jennie, Henke, Matilda och Kasper. Det var jätteroligt. Jag visade dem mina nya leksaker, i alla fall några av dem, och så visade jag att jagkunde  säga Määä som kossan, att jag kan pussas och göra en massa roliga saker. Farmor och farfar fick också se mig i min hage, när jag kröp och stod upp.

På eftermiddagen hade jag feber igen, prcis som doktorn sa. Nu bode det snart vara slut med det i alls fall.

I dag har jag också upptäckt musiken. Inte så att jag inte gillat den innan, men nu har jag upptäckt vadpapsen  gör när han dansar med mig, liksom känner musiken i kroppen. Två gånger i dag var musiken så svängig att jag inte kunde sitta still. Jag var liksom tvungen att hoppa, fast jag satt ned. Swing it magistern, swing it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar