måndag 15 september 2014

Alltid lite längre

Hej dagboken,

Idag har jag visat papsen flera gånger hur duktig jag är att ställa mig upp i min hage. Faktiskt jätteduktig. Papsen blev jätteimponerad. Kanske blev han ännu mer imponerad i badet, när jag hela tiden ställde mig upp för att få tag på det som fanns utanför? Han fick ligga i ordentligt för att hänga med, papsen. Efter stund som inte var tillräckligt lång tog han upp mig. Jag var inte alls klar. Men papsen sa till papa att det var ju ingen idé att bada mig när jag aldrig befann mig i vattnet, att jag hela tiden vill någon annanstans, längre bort. Helt irrelevant, om ni frågar mig. 

I går skypade vi med farmor och farfar. Papa var mest ute i trädgården, men papsen tog med datorn ut och visade farmor och farfar trädgården. De tyckte att det var jättefint.

Annars har jag mest tillbringat dagen i dag med att babbla med papa. Han förstår fortfarande inte vad jag säger, men det är faktiskt inte mitt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar