torsdag 5 november 2015

Födelsedagsfirande igen

. Hej dagboken,

Jag glömde ju att säga att jag firade min födelsedag i söndags igen. Då skypade jag med tonton Henke, tata Jennie, Matilda och Kasper. Jag fick ett jättefint tåg med ett lok och två vagnar och en massa små klossar som man kan sätta ihop som man vill. Och jättefina färger är det. Det är jätteroligt att dra omkring tåget. Kul är det också att låta pepe dra omkring tåget när jag drar omkring min kissa på hjul.

I dag har jag firat igen. Jag fick presenter från Mitt, Fab och Lolal, en väska som ser ut son en klänning från Frozen, och en bok med en massa musik i.

Pepe har kommit hem igen. Han har varit borta i två hela nätter. Papa har lärt mig att han åkt "au tavail". Det betyder att han åkt till jobbet. Bra att veta, faktiskt. Han hade tagit med sig små fina lena stenar från stranden i Nice där han var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar