fredag 19 juni 2015

Papsen!!!

Hej dagboken,

I dag har jag varit på dagis. Det var jättekul. På morgonen lekte vi vattenlekar i det stora duschrummet. Sedan har jag börjat ropa på mina kompisar. Det berättade en av dagistanterna för papsen när han hämtade mig på kvällen. Men när papsen skulle lämna mig på morgonen ville jag inte att han skulle gå! Jag sa till honom att han skulle stanna och grät. Han såg allt lite ledsen och konfunderad ut, men han lämnade mig i alla fall till Amelie innan han gick därifrån. Han vinkade en massa gånger, så fem minuter senare hade jag förlåtit honom och hittat andra saker som var roliga i stället. Men det var ju konstigt att inte vara med papa eller papsen när vi har varit tillsammans precis hela tiden i nästan en vecka ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar