söndag 14 juni 2015

Första klippet

Hej dagboken,

Jag glömde ju att säga att papa klippte håret på mig i förrgår. Papsen höll mig i sina armar efter mitt bad, oxh papa tog topparna där bak. De skall spara mina små lockar.

I dag har vi varit och hälsat på hos Mila, Cedric och Benjamin. Det var jätteroligt. Mila har en massa skojiga leksaker som jag inte har. Vi lekte jättemycket på deras uteplats innan de vuxna skulle äta. Då lekte vi också, så papa och papsen fick springa ifrån hela tiden, men det gör de så gärna ;-)

Vi var på en lekplats också. Papa satte på mig en massa solskyddskräm, för det var jättesoligt ute. När vi skulle gå hem ville jag inte sitta i vagnen, så papsen fick bära mig hela vägen. Det är i alla fall vad han säger, men det är inte sant. I slutet gick jag faktiskt själv. En liten bit i alla fall.

När vi kom hem till Nathalies lägenhet igen, så fick jag bada med papsen. Vi var faktiskt lite sandiga, mycket sandiga om ni frågar papa, och papsen också, så det var nog ganska bra. Sedan åt jag och nu sover jag, för jag vile inte sova min eftermiddagslur i dag heller. Vad trodde de egentligen, med så mycket som händer hela tiden. Mila sov lite i vagnen, men hon är ju så liten, faktiskt sex månader mindre än mig (fast hon är lika stor och väger ett och ett halvt kilo mer).

I morgon vet vi inte vad vi skall hitta på. Papsen har semester, och vi har ingenting bestämt. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar