torsdag 14 maj 2015

Hårdrockare?

Hej dagboken,

Jag funderar lite på vad jag skall göra när jag blir stor. I dag har jag sjungit en del. Men min bästa och starkaste sångröst har jag skrålat "Ja, ja jaaaah". Det gjorde jag faktiskt väldigt bra, så jag gjorde det igen, och igen. Undrar just om man kan göra en karriär av det? Kanske som sångerska i ett hårdrocksband?

Nu är det roligt att bada igen. Och det är ju roligt. Som sagt. Låg i länge och gottade mig. Fast jag låg inte så mycket. Mest satt, och stod. Men länge var det. Och roligt. Som sagt.

När jag sovit min eftermiddagslur var vi och fikade hos några polare. Fats egentligen har jag bara träffat dem en gång tidigare, eller kanske två, jag minns inte riktigt. De heter Vaea och Leia, och deras mamma heter Celine. Michelle och William var också där. Där fanns en massa roliga saker att leka med - inte! Papsen var ju bakom mig hela tiden ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar