lördag 28 mars 2015

Massor av tänder

Hej dagboken,

Som vanligt när papa och papsen kom och hämtade på morgonen, så blev jag så glad att jag blev alldeles till mig. Jag hoppade nästan framåt på alla fyra, så att jag slog huvudet i sängen. Då var jag inte så glad längre, men papsen tog upp mig och sdå blev allt bra igen.

I dag har jag varit en runda i Tyskland, där papa och papsen köpte en massa krämer till mig, till kroppen, ansiktet och min första solkräm. Sedan köpte de lite andra grejer till mig, och sedan lite till sig själva, men det gar inte så intressant ...

På vägen hem åkte vi till Mondorf-les-Bains i Luxemburg och promenerade lite, fast jag sov nästan hela promenaden.

Papsen upptäckte att jag hade en massa nya tänder. Flera stycken av mina kindtänder har börjat komma upp med små vita prickar som sticker fram.

I dag lyckades jag för första gången klättra upp själv i soffan. Papa ville filma det,mså papsen förskte att få mig att göra det en gång till, men då gick det inte. Jag får försöka i morgon igen.

Innan det var dags att lägga sig ringde vi och sjöng för farfar, för han fyller år i dag. Hurra, hurra, hurra, hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar