tisdag 1 september 2015

Bland de stora

Hej dagboken,

I dag är jag en stor tjej. När papa lämnade mig på dagis i morse, så hade de flyttat mig till de stora barnen. Nu får jag leka i bollhavet så mycket jag vill, yipee! Det var jätteroligt. Annars var det inte så stor skillnad.

När jag kom hen var jag jättefnissig. När pepe bytte blöja och skojade med mig så skrattade jag jättemycket. Han var så busig och tog min napp hela tiden. Han tog handtaget i munnen och hille inte låta mig får tag i den.

I dag har det regnat massor. Det var ganska bra, för innan det var det så himla varmt att jag nästan inte fick gå ut, bara lite på kvällen. Mest är det pepe som tycker att det är jobbigt, för papa är ute och jobbar i trädgården i alla fall. Men nu skall det inte bli så varmt igen, säger tanten med väderkartan. Skönt, för pepe speciellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar