söndag 15 februari 2015

Sjuan

Hej dagboken,

I dag när jag badade tog jag tag i papsens finger för att bita lite i, som man har lust att göra ibland. Då upptäckte papsen att jag fått en tand till, min sjunde. Det är där nere, till vänster, som den dykt upp. Vi får se när högersidan lägger på ett kol för att hinna i kapp.

I går gjorde vi ingenting särskilt, fast det var Alla Hjärtans Dag. Vi fick ett jättefint kort med hjärtan från farmor och farfar, ett jättefint kort med foton från Matilda, Kasper och faster Jennie, och ett jättemysigt mejl från farbror Henke. Jag tror att papa och papsen drack lite vin när jag gått och lagt mig.

När jag åt min äpplemos i går, så nös jag. Det var jättekul, för jag hade hela munnen full med mos, när jag var klar hade jag ingen mos kvar, men papsen hade hela sin tröja full. Himla skoj, faktiskt. Det är en fråga om tajming, helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar