onsdag 4 maj 2016

I love you

Hej dagboken,


Nu har jag lärt mig att prata engelska också. Kanske inte helt flytande ännu, men på god väg! Jag kan säga "I love you!"och jag tror att många håller med om att om alla sa det till varandra, så skulle världen se mycket bättre ut ...


I helgen som gick var vi och hälsade på mamie. Hon har opererat knäet, så hon kan inte gå så bra just nu och hon får bo i ett annat hus ett tag, med tanter som kan hjälpa henne att gå. På natten bodde papa, papsen och jag ändå hos mamie. Vi Skype:ade med fafoum och faffa, så att de fick se hur bra jag är på att göra gymnastik. Jag satt och stod bredvid papa och gjorde knäböj, sit-ups och armhävningar. Det kändes bra och jag är ännu starkare nu än innan.


Jag älskar att sjunga. Två av mina favoriter är "Ja må han leva" och "Joyeux anniversaire". Det är synd att man sjunger dem så sällan, så jag har bestämt mig för att ändra på det. När papa, papsen och jag var och köpte en högtalare sjöng jag så högt jag kunde i hela affären. Papsen tyckte att det var jätteroligt, så det var ju en bra idé, eller hur?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar