tisdag 20 oktober 2015

Den som inga byxor har ...

Hej dagboken,

I dag har jag firat min födelsedag igen. Den här gången var det på dagis. Papa och pepe hade bakat kakor som jag hade med mig. Och för att fira ännu mer, så fick jag gå hela dagen utan blöja, med bara trosor som papa köpt till mig. Det gick jättebra, jag kissade bara pyttelite i trosorna en gång. 

I går när vi badade blev pepe jätteglad. Jag sa "il est où, jordgubbe". Jag har en bok med en massa fina saker och jag brukar fråga pepe vad alla saker heter. Han trodde nog att jag inte kom ihåg det, men jordgubbe är ju ett jätteroligt ord.

Han blev också himla glad när han kom hem från jobbet och papa och jag kom ut från huset för att lufta oss lite. Då sprang jag emot honom och nästan kastade mig i hans armar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar