måndag 11 juli 2016

Äntligen semester ...


Hej dagboken,

 

Nu är jag på semester. Dagiset är slut för alltid. Tänk att jag har blivit så stor …Nu har jag ledigt i två månader, hela juli och hela augusti. Vi började med att åka till mamie, för papa fyllde år och tonton Eric också. Hugo och Manon är också där. Det är jätteroligt att ha så många att leka med. På kvällen åkte tonton Eric hem själv och Hugo och Manon stannade kvar. Först var vi och åkte lite karusell.

 

I går lekte vi mest inne, för det var jättevarmt ute. Vi lekte nere och vi lekte i mitt rum, och så lekte vi uppe på lekloftet där Manon sover. På kvällen åkte papsen hem, för han skulle jobba hela veckan. Det var ju konstigt, men jag vet att han måste jobba på banken ibland. När papsen åkt, gick vi ut på en liten promenad till lekplatsen, papa, Manon, Hugo och jag. Mamie kan inte gå så långt med sitt nya knä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar